Övrigt

Svavelsyra!

2018-02-12 11:05 #0 av: m2studio

Jag har testat att man kan i vissa tillfälle ger liv tillbaka till bilbatteri. med dem batterivatten som finns tillgängligt att skaffa man inte kan göra det jag manar men om man kan hitta Svavelsyra och blanda med batterivatten som kan skapa en mera aggressiv medel än som finns ex. hos Biltema då man kan byta vattnet i batteriet och ladda den med en laddare som ger större Amper(flöde) av ström och även lite mera spänning som 16 -17 volt i cirka 15 minuter och sedan försätta med den normala spänning inom området 13,8 och 14,5 volt då man kan i stört set återställa livet i en bilbatteri som kan ha värde i minst 1000 kr.

var jag kan skaffa Svavelsyra? eftersom jag har läst att man behöver tillstånd från Länsstyrelse för att kunna skaffa pulvret eller konserterade form!

kan någon hjälpa mig i detta frågan? tacksam som alltid.     

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2018-02-22 11:02 #1 av: m2studio

Vetenskaps rummet är så aktiv att hela Ifokux server håller på att gå isär och man är på väg att lämna servern i kylskåpet.  GapskrattarGapskrattar

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2018-04-23 06:31 #2 av: Farwuq

Har du frågat i färgaffärer?
När jag var ung kunde man köpa allt möjligt helt fritt, t.ex. något som hette Klorex (eller så) , det skulle blandas med lite diesel, sen hade man sprängdeg.
 Man blandade bensin med agar-agar och fick napalm.
Tyst 

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.