Annons:
Etiketttester-quiz-och-undersökningar
Läst 950 ggr
ljungensjenka
11/18/16, 10:32 AM

Undersökning kvinnor

Hej allesammans!

Jag går andra året på naturvetenskapliga programmet på gymnaiset och fick i uppgift i biologi att gör ett "minigymnasiearbete" med enkät. Kravet var att det skulle handla om genteknik och sen fick man tolka det mer eller mindre fritt. Jag valde sekvensbestämning och hur kvinnor i åldern 24-36 ser på detta. Tyvärr exkluderar min undersökning transpersoner då det handlar om graviditet. Har skrivit det i enkäten också och om ni tar illa upp då jag formulerat mig klumpigt så ber jag verkligen om ursäkt, inte min mening. Hoppas ni förstår. Enkäten tar bara en kort stund att fylla i och skulle vara jättetacksam om ni vill hjälpa mig.

Det kan vara så att man måste vara inloggad på ett google-konto för att kunna fylla i, men jag är inte säker då jag inte är så teknisk av mig. Förhoppningsvis fungerar det utan problem. Självklart är svaren anonyma. Tack på förhand!

https://docs.google.com/…/1FAIpQLSe-_N9siP_cRuMjOn…/viewform

Annons:
Bill&Bull
11/18/16, 11:41 AM
#1

Svarat :)

||My Love For Animals Is Immortal||

OlgaMaria
11/18/16, 1:32 PM
#2

Har också svarat :) Du kanske kan lägga in detta på kvinna.ifokus.se också :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

ljungensjenka
11/18/16, 1:40 PM
#3

Tack så mycket båda två!

#2 gjorde det men blev borttaget så försökte igen och blev sedan avstängd från sajten, hade missat att det i sajtreglerna stod att man inte fick lägga upp enkäter 🤐

OlgaMaria
11/18/16, 3:00 PM
#4

#3 Jaha, ok! Visste inte det.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

ljungensjenka
11/18/16, 11:17 PM
#5

Har nu fått så många svar som krävdes! Tack för hjälpen :)

Upp till toppen
Annons: