Det här är vetenskap i fokus, du får nog stå ut med att det dyker upp lite fakta då och då
Vill man ha fakta så söker man. Vill man dock veta vad andra människor tycker och tänker, teorier etc så frågar man.
Vad är skälet till den här sajtens existens? Att kopiera text eller att diskutera textens innehåll kryddat med egen åsikt?
Har du övervägt möjligheten att Höstlegenden förstår svaret men att du inte gör det?
Varför skulle jag inte det?
Om TS syftade på att vi skall leta upp teoretisk fakta och kopiera in den texten i tråden likt robotar, så hade TS nog uttryckt det eller?
Om det här är en copy & paste sajt så har jag hamnat på helt fel ställe.
Jag pratade om parallellt universum då jag pratade om maskhål. Och jag tänke att för att ett maskhål ska kunna fungera så torde det universumet som maskhålet mynnar ut i ligga parallellt med vårat universum. Därför skrev jag parallellt just då. Och vad jag skrev då har inte att göra med hur många universum jag tror att det finns.
Du har misstolkat ordet parallell i det här fallet.
16 är vad jag också har läst. Har även läst 4. Men jag har ingen egen teori utan litar mig på vetenskapliga teorier.
Vad är en vetenskaplig teori enligt dig? Hur kan du lita på vetenskapliga teorier då vetenskapsmännen inte ens är överrens? Vilka vetenskapsmän/kvinnor litar du på då?
Varför inte en egen teori? Det är väl ingen skada skedd att säga vad man tror på?
4x4 känns mest logiskt om det skulle vara 16. Jag tror de vill hålla ihop så nära varandra som möljigt. Kanske 1x4 också om det skulle handla om enbart parallella.
Okej. Ja framtiden får utvisa vilken siffra det blir på antalet parallella världar 
Som sagt, vi vet inte hur många universum det finns. Om det ens finns. Och vem säger att det inte bildas ett nytt när vårat är dött. Vårat universum är uppmätt till c:a 13-15 miljarder år gammalt av vad vi med dagens instrument kan mäta.
Jo vi vet att det finns ett universum. Allt annat är teorier. Jag har inte sagt att det inte kan skapas ett nytt universum när vårat har dött, för det är ju ingen som vet. Dock så är jag intresserad av din teori.
Att ifrågasätta är inte allt veta allt. Det är att vara nyfiken. 
Det här är dessutom en ny tråd, eftersom att den förra drog OT, som jag har startat, för allas skull. Finns ingen TS, ingenting är rätt eller fel, bara diskussioner.
Absolut. Men käre Jonas Duregård har verkat missa att det är en ny tråd.
Du kan få svara på fråga 1-4 nu, så får jag höra dina teorier.
Självklart så kan du få höra mina teorier. Ska bara ta en giftpinne först